TABUNG KAWEN LAGI

Monday, April 5, 2010

Gambar janin yang digugurkan. Tak sanggup nak tengok lama-lama. Kenapalah manusia hari ini semakin kejam?

Salam dan hai semua.

.

.

.


Anda pernah lihat tak gambar janin yang digugurkan oleh doktor?
Dah lama inn simpan gambar ni kat dalam lappy.
Inn pun dah tak ingat dari mana inn dapat gambar ni.

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Inn tak sanggup nak tengok gambar janin ni lama-lama.
Kenapalah manusia hari ini semakin kejam!!!???
Sedangkan haiwan pun sayangkan anak mereka.


Janin yang mempunyai cukup sifat.



Kepala janin ni dah hancur.


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Sesungguhnya anak itu merupakan anugerah yang tak ternilai daripada Allah.
Bahkan, merekalah penyambung warisan daripada darah daging kita sendiri.
Disebabkan keterlanjuran, manusia sanggup menggugurkan kandungan, membunuh serta membuang anak daripada darah daging mereka sendiri untuk menutup malu.
Oh, Tuhanku! Lindungilah hamba-Mu ini.

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Inn suka sangat dengan baby dan kanak-kanak.
Bilalah agaknya nak merasa ada anak sendiri.
Saat-saat melahirkan zuriat daripada darah daging sendiri.
Bertarung nyawa untuk melahirkannya ke dunia ini.

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Sejak dua menjak ni, inn rasa sangat obses dengan baby.
Hurmmm... Seru untuk berumah tangga dah sampai agaknya. Hehe!
Mudah-mudahan moga jodoh inn dan MyAlif akan berkekalan selama-lamanya.
Jom kita layan gegambo baby yang comel ni.
Rasa nak cubit-cubit je pipi baby tu.

.

.

.


[Gambar: Daripada pakcik google]



[Gambar: Daripada pakcik google]



[Gambar: Daripada pakcik google]



[Gambar: Daripada pakcik google]


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Wah!!! Memang terserlah kecomelan wajah baby kat atas ni.
Wat inn rasa geram je dan cam nak geget-geget je baby tu semua.
Tak pe la, masa tu pastikan tiba jua satu hari nanti untuk bergelar seorang "mama".
Insya-Allah. Amin Ya Rabbal Alamin!



p/s: Agak cemburu bila tengok kawan-kawan dah kawen dan ada anak sendiri. Bila pula giliran saya? Insya-Allah. The day will be coming soon! (^_______^)


23 comments:

  1. wooo menakutkan a gambar..ngeri..ermm jom sokong kempen Kami Prihatin. untuk bagi kesedaran tentang dera dan buang bayi :)

    Kempen Kami Prihatin

    ReplyDelete
  2. ya'allah..kecik ye..
    yang bawah tu dah ada tulang depan dah..sedey arr.. dorang nie teruk lah..apa nak jadi entah ngan dunia nie..

    psst: kak pah doakan inn cpat bertemu jodoh dengan abang laut tu.. amin!!

    ReplyDelete
  3. tabaek la dowg wat lagu tuh..
    cian baby..mereka x bsalah kn..=(

    ReplyDelete
  4. FIT:

    Kalo tengok lama-lama gambar ni rasa ngeri pun ada jugak...

    ReplyDelete
  5. Vava.Voom:

    Kak pah ku sayang~

    Terima kasih kerna mendoakan kebahagiaan buat diri inn...

    ReplyDelete
  6. CikFasya:

    Binatang pun tak wat camni kat anak dia...

    ReplyDelete
  7. huhu. y wat keje ni semua sbb xde + cetek pengetahuan agama..

    kak inn,seru da smpy la tu
    cpt2 la mkn nasi minyak yea!
    jgn lupe jemput hani tau..
    hani msti nk duduk kt depan meja pengantin ! ahahaha :DD

    nnt baby kak inn mst la ag cute dri baby2 ni semua sbb
    kak inn & abg aliff same2 cute sgt !! ^__^

    ReplyDelete
  8. salam..

    kesian..semuga kite dijauhkan dr perkara2 camtu aminnnn

    ReplyDelete
  9. inn...ngape letak gambar janin tu...waaaaaaa jahatnye manusia yang sanggup menggugurkan darah daging sendiri...

    kesian kan..

    waaaaaaaaaa sayang anak mama... bertambah2 sayang kat budak ticik dlm pewut nie..

    ReplyDelete
  10. Imaginasi kamu Tinggi sangat dah ni. Tahap wajib kawen... kalah aku... hahahahaha

    ReplyDelete
  11. sian kan...x baik dorang buat cam 2...berdosa....n sedih sangat..orang lain yang nak anak x dapat2 lg...tapi mereka nie suka2 jer nak gugurka kandungan ngan buang anak...
    dunia da terbalik sekarang....
    masyaallah..

    ReplyDelete
  12. orang lain susah2 nk dpt anak..
    tapi, ade sesetengah orang tu, dh dpt anak pergi buang pulak..huhu~

    i love baby too...cute!

    ReplyDelete
  13. Hani:

    Insya-Allah...

    Nanti kak inn hantar kad kawen kat rumah hani ea...

    ReplyDelete
  14. Mazru Majid:

    Salam~

    Mudah-mudahan moga kita dijauhkan drp perkara2 yg x elok tu...

    ReplyDelete
  15. Kak Elly:

    Take care of yourself and your baby!

    x sabar nak tengok si kecik tu kuar drp pewot mama dia...

    ReplyDelete
  16. Faiz Farish:

    Memang dah tahap wajib kawen pun...

    Hehe!

    Insya-Allah,saya akan jemput kamu dtg kenduri kawen saya nnt...

    ReplyDelete
  17. Cik Gee:

    Memang byk sgt kes buang baby skrg ni...

    Rasa sedih sgt2...

    ReplyDelete
  18. Fatint:

    Sama la kita...

    Suka kan baby!

    ReplyDelete
  19. tak sanggup nak tengok, cian kat beby tak berdosa tu..

    inn cepat2 kawen! i nak anak sedara neh..hehehe

    ReplyDelete
  20. Zatil:

    Zatil... Inn pun x sanggup nak tengok lama2 pic janin tu...

    Nak anak sdare ek?

    Hehe! Insya-Allah akan diusahakan secepat yg mungkin... ngee~

    ReplyDelete
  21. sedih nye akak tgk gmbar tu..sian die..die xdosa pun..akak terbayang baby akak dlm perut ni..sian la:-(

    ReplyDelete
  22. Kak Aiza:

    Memang manusia yg buat tu tak berhati perut,kak...

    Tergamak mereka...

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...