TABUNG KAWEN LAGI

Saturday, April 3, 2010

Baik korang jangan ketawa kalau tak..... Inilah akibatnya~

Salam kepada semua pembaca.

.

.

.

Apa khabar, anda semua?
Inn harap anda semua sihat walafiat hendaknya.
Yang mana sakit tu, jangan lupa makan ubat tau!
Takut melarat pulak nanti.
Lagi-lagi bagi mereka yang nak final exam.
Study-study jugak, tapi kesihatan diri pun kena jaga sama.

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Kadang-kadang tu, kalau kita dah banyak sangat study mesti rasa tension + stress kan?
Kalau korang rasa tengah tension tu, jom layan video kat bawah ni.
Insya-Allah, ke"tension"an korang tu dapat dikurangkan.





p/s: Kalau kena pukul camni, mau tak boleh berak seminggu. Hehe! (^____^)


8 comments:

  1. inn...nk gtaw nh..comey lah inn nyer header...sweet sesgt..=]

    ReplyDelete
  2. Zack Entry:

    Kesian kat mereka...

    Sembelit terus...

    Hehe!

    ReplyDelete
  3. Soffya Cik Bulan:

    Dah la rotan tu tebal semacam je inn tengok...

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...