TABUNG KAWEN LAGI

Tuesday, March 9, 2010

The Power of Love~

Salam~

.

.

.


Hati ku kembali ceria.
Terima kasih teman.
Kerna memberikan kata-kata semangat kepada ku.
Untuk meneruskan kehidupan yang penuh pancabora ini.
Tak akan ku lupa nasihat dan pesanan kalian semua.

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Sekarang ni, kalau saya rasa nak "down" je;
Saya akan baca mesej ni.
Berulang-ulang kali saya baca.

"I love u, my baby~ Remember that dear, our love is getting stronger and stronger from now. THE MORE OUR PATIENCE AND WAITING IS, THE MORE POWERFUL OUR LOVE WILL BECOME. No one can defeat the power of our love. Only the two of us knows the truth. Be strong, dear!"

Tak tau la kenapa.
Bila saya baca mesej ni, saya dapat rasakan aura-aura ketabahan dan kekuatan hati tu muncul dalam diri saya ni.
Mesej ni antara mesej-mesej terakhir daripada MyAlif.

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

B sayang~
I really really miss this moment!
The time that we spent our quality time together~

Pertama kali saya suapkan MyAlif. Dia tersipu-sipu malu.


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Counting days~
33 days to go!!!
I will wait for you, sayang!

p/s: Je t'aime, Alif!!!


13 comments:

  1. haaa..cmnilaa..kn bagus..hiii

    ReplyDelete
  2. ala..sebulan je lg ke..jelesnye..huhuhu

    ReplyDelete
  3. yeay~!! :)
    semoga kak inn terus tabah ok
    tamo sedeh2 lagi

    33 hari tu xlame pun :))

    senyum selalu ea..


    p/s: err...nk tny,,hani da xde dlm link blog akak eh ??heheh

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. sori tersalah komen ...hehehe

    jomlah join giveaway pertama sayer…
    http://mybaby-farisha.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-giveaway-birthday-present.html

    ReplyDelete
  6. Zura:

    Thanks,lalink~

    Coz msg inn...

    Bagi kata-kata semangat untuk inn...

    Sayang kamu~

    ReplyDelete
  7. Kak Ikin:

    Insya-Allah...

    Masa itu akan tiba jua akhirnya...

    Setelah sekian lama menanti...

    ReplyDelete
  8. Hani:

    Kak inn x sabar nak tunggu abg alif balik ni...

    ReplyDelete
  9. Kak Fara:

    Insya-Allah...

    Kalo inn sempat dan ada masa,inn join ea...

    ReplyDelete
  10. yess..finally pulang juga mr aliff inn kan...syabas ats ketabahanmu...

    ReplyDelete
  11. Kak Eza:

    Terima kasih,kak~

    Hasben akak pun x lama lagi jugak akan pulang kan?

    Sama-sama kita doakan moga mereka selamat pulang...

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...