TABUNG KAWEN LAGI

Tuesday, February 22, 2011

Bila Dah Jadi Macam Ni... Barulah Rasa Betapa Pentingnya Ilmu & Kepakaran Untuk Menukar Tayar Kereta Sendiri...

Salam dan hai semua. http://www.cute-smiley.com

.

.

.

Wahhh!!! Tajuk entry kali ni memang sangat tak boleh blahhh kan?
Bak kata pepatah, bila dah terhantuk baru nak tergadah... hehe! :)

. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Tu laa... Masa ambil lesen kereta dulu, tak nak bagi tumpuan bila instructor tu nak demo cara-cara untuk menukarkan tayar kereta.
Kan dah terkial-kial camne nak tukar tayar kereta tu. hehe! :D




Jom kita lihat si gadis elektrik belajar macam mana nak tukar tayar kereta. http://www.cute-smiley.com

.

.

.


Terima kasih kepada incik technician yang sudi menolong kami...



Wahhh!!! Tersenyum lebar ijah dan tini...
Dua-dua masih single & avalaible...
(^___^)



Eka dan Sheilla tengah tekun naikkan jet...



Eka (tuan punya kereta) rasa lega sangat bila tayar dah ditukar...



Adibah turut serta menolong untuk turunkan jet...


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

inn masih ingat lagi pengalaman menukarkan tayar kereta ayah masa semester lepas.
Tayar kereta jadi kempis disebabkan terpijak paku besar masa hantar inn balik asrama.
Dah la masa tukar tayar tu tengah panas-panas terik sampai berpeluh satu badan. http://www.cute-smiley.com
Bila dah jadi perkara camni, rasa pengalaman tukar tayar sangat-sangat la berguna.
Terutamanya buat kaum Hawa di luar sana tu.



http://www.cute-smiley.com





p/s: inn pun turut serta membantu si gadis elektrik tukar tayar kerata ni. Saja tak nak letak gambar. haha! :D

13 comments:

  1. sgt comel, perempuan berbaju kurung dan bertudung menukar tayar...so lepas ni da ada experience..mesti dah terror...;')

    ReplyDelete
  2. to all yg bersungguh2 menunggu dan membantu.. thanx yaeh!!

    ReplyDelete
  3. hihii... tak gheti...... power ah inn.. hehe.. =)

    ReplyDelete
  4. mrs keney:

    thanks for your support,sis! (^__^)

    ReplyDelete
  5. qina:

    itu barulah dinamakan pengalaman... ngee~

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...