TABUNG KAWEN LAGI

Tuesday, March 8, 2011

1 0 1 0 days!!!

Assalamualaikum dan hai semua.

.

.


.


Alhamdulillah... Syukur!!!





1010 days

since Nur Farihin and Alif have been together!


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Pejam celik, pejam celik.
Tak sangka yang hubungan kami ini telah menjangkau selama 1010 hari.
Dalam setahun pun, boleh dibilang dengan jari je berapa kali kami jumpa.



Percintaan Jarak Jauh (PJJ) ni memang banyak dugaannya.
Tak semua orang sanggup dan berjaya menempuhinya.
Ya, hanya mereka yang TERPILIH sahaja!
inn selalu berdoa agar diberi kekuatan dan tabah dalam menempuhi segala rintangan.



I really miss this moment! :(



Ya Allah, Ya Tuhanku...
Seandainya dia adalah jodohku, Ya Allah.
KAU bukakanlah hati dia, Ya Allah untuk menerimaku, Ya Allah.
KAU dekatkanlah hati dia dengan hatiku, Ya Allah.
KAU permudahkanlah jodohku dengan dia, Ya Allah serta KAU satukanlah kami, Ya Allah dalam satu ikatan suci, Ya Allah iaitu ikatan perkahwinan.



Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim...
Seandainya dia bukan jodohku, Ya Allah.
KAU kurniakanlah padaku ketenangan dalam menerima ketentuan yang telah KAU tetapkan untuk diriku di atas muka bumi ini, Ya Allah.



Dan aku mohon padaMu, Ya Allah...
KAU pertemukanlah aku dengan insan yang benar-benar ikhlas boleh menerimaku dengan seadanya aku, Ya Allah.
Taat akan perintahMu, Ya Allah serta mampu untuk membimbing keluarga yang bakal bersatu nanti ke jalan yang KAU redhai.



Amin Ya Rabbal Alamin...


Credit : Halaqah


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

Doa Pendekat Jodoh




.

.

.

.

.


Doa Putus Cinta (Mengatasi Kekecewaan)




Credit : MyJodoh Web Blog



10 comments:

  1. wah ada doa putus cinta bagai.. hehehe

    ReplyDelete
  2. insya Allah dialah jodoh yg terbaik.tetapi kena niatkan sayang si dia kerana Allah,cinta yg berlandaskan agama Allah akan berkati amin.sweet couple korang ni,jgn gaduh2 ye..

    ReplyDelete
  3. Inn,

    Semoga di panjangkan jodoh Inn ngan aliff sampai je hujung nyawa..amin...

    ReplyDelete
  4. insyallah jodoh panjang.. pray hard k. ;)

    ReplyDelete
  5. owh
    doa putus cinta pun ada ekk
    aku baru tahu
    thanks coz sharing this

    ReplyDelete
  6. faiz:

    inn pun baru tahu jugak yang ada doa untuk putus cinta tu... hehe~

    ReplyDelete
  7. aleasara:

    terima kasih kerna mendoakan kebahagiaan kami...

    ReplyDelete
  8. kak mas:

    aminnnnnnnnnnnnn!!! (^___^)

    ReplyDelete
  9. cheetah:

    mudah-mudahan... ada jodoh antara kami berdua...

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...