TABUNG KAWEN LAGI

Tuesday, October 12, 2010

Rindunya Aksi Manja My Lalings~

Salam dan hai semua.

.

.

.

inn rindu sangat-sangat my lalings kat rumah tu.
My lalings yang dimaksudkan tu ialah kucing-kucing kesayangan inn.
Aksi mereka selalu mencuit hati inn.


. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .


. ATEH .

Ateh ni anak bongsu kepada Tok Teh.
Ada 2 abang iaitu Debab @ Bab dan Tompok dan 1 kakak iaitu Gebu.
Tapi, yang sedihnya Gebu dah hilang sekarang ni.
Hilang entah ke mana. Tak dapat dijejaki.
Yang special tentang Ateh ni, dia reti mengurut orang.
















. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .


. TOK TEH .


Tok Teh ni merupakan mak kepada Ateh dan Bab.
Siap dah ada cucu lagi (anak kepada Gebu). Hehe! :D
Kini, dia ada 1 cucu je yang tinggal iaitu Ucu.
Cucu yang lain dah mati disebabkan sakit cirit birit.








. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .


. PUTEH @ DEBAB @ BAB .


Dulu-dulu nama kucing ni Puteh.
Disebabkan dia semakin debab, kteorang panggil dia dengan nama Debab @ Bab.
Mata Debab ni kaler biru tau.
Hobi dia memang suka tido macam tuan dia.
Kalo nak tahu, berat Debab ni dalam 5 kilo lebih.
Memang sungguh DEBAB... (^___^)









































. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .

My lalings ni memang suka sangat tido dengan aksi freestyle.
Anak beranak dorang sama je gaya tidonya. Hehe! :D
Tak sabar nak tunggu hari Jumaat ni.
inn nak balik rumah kat Selayang ku sayang.
Home sweet home!






p/s: Doakan moga inn selamat sampai ke rumah ye! Sekarang ni, takut pulak rasanya nak naik bas.

16 comments:

  1. comel lah...nak tengok aksi kucing?
    check my photoblog @ http://lensakamerazahidah.blogspot.com/2010/09/untuk-peminat-kucing.html

    ReplyDelete
  2. iqa:

    laa... iqa takut kucing ke?

    kucing inn ok je.

    tak garang. hehe!

    ReplyDelete
  3. nad:

    dorang tu memang sangat2 manja.

    kadang2 tu siap tido kat atas katil.

    ReplyDelete
  4. zahidah:

    awk pun peminat kucing jugak eh?

    ReplyDelete
  5. hamzah:

    laa.... lu pun takut kucing jugak ke derrr???

    kucing gua baekkkkk~

    ReplyDelete
  6. alololoooo... byknye kucing innnn... comel2 lak tu...

    ReplyDelete
  7. kak marsha:

    dulu2 lagi byk.

    skrg ni dah tinggal 4 ekor je!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...