TABUNG KAWEN LAGI

Monday, November 2, 2009

Haa... Kan Dah Kantoi...!!!

video

Haa... Kan dah KANTOI...!!!
Tgk tu,kucing jantan yg kaler itam tu dah kantoi curang dgn kucing betina yg kaler oren tu...
Tu laa pasal...
Sape yg carik pasal gi ngorat kucing betina yg laen...
Kan dah kena maki hamun dgn si kucing betina yg sgt cengeng tu...
Hehe~ =)


* * * * * * * * * * *

Urm...
Tu baru kisah idup kucing yg curang...
Kalo manusia plak,camne ek agak2nye?


* * * * * * * * * * *

Ape yg korg akan wat,kalo korg dpt tau yg partner korg tu curang?
Adakah korg akan bg peluang laen utk dye?
Ke tiada esok buatmu lagi...???
Mintak2 la dijauhkan drp perkara tersebut...


* * * * * * * * * * *

So,kesimpulannya...
Cuba la menjadi seseorang yg setia + jujur + ikhlas dlm menjalinkan sesuatu perhubungan...
x rugi kalo kite jd org yg camtu...
Tapi,susah kite nak jumpe org camtu...
1 dlm sejuta pon blom tentu kite jumpe lagi...


* * * * * * * * * * *

Kalo ade pape yg korg x puas ati dgn partner korg tu,bawak2 laa berbincang ea...
Btau je ape yg korg suke o x suke terhadap partner kite tu...
At least,partner kite tu tau...
x de la kite simpan kat dlm ati sorg2 je...
Moga kite sama2 bole memperbaiki diri kite yg x sempurna ini...
Agar kite menjadi insan yg lebih baek drp sebelumnya...
Insya-Allah.....

9 comments:

  1. betul2...i really hate the guy that cheated his partner or otherwise..really sick of it..i hope my ex go to hell..hhaahahha...gelak jahat...

    i gave my ex 2nd chance but he cheated on me again..so, i think there's no need to give them chance..they wont appreciate it..

    ReplyDelete
  2. hai INN...
    btol 2
    bkn sng nk cr org yg setia..
    bt pglaman aku la kn... kite msti trima buruk baik psgn kite..
    jgn nk compare kn die dgn org lain
    klu kite da plih die..
    maknenye;;
    die adlh yg TERBAIk utk kite
    so,, bljr2 kwn2 utk menjadi setia..jujur..
    jube klu psgn kite xjujur n x xsetia dgn kite
    ape yg kite rase,,,,
    hmmmmmmm
    kpd kucing2 skalian..
    jujur la pd psgn anda...
    bg manusia yg x setia 2..
    jgn jd kucing cm yg INN citekan.. aminnn
    eheheheh

    ReplyDelete
  3. hai INN...
    btol 2
    bkn sng nk cr org yg setia..
    bt pglaman aku la kn... kite msti trima buruk baik psgn kite..
    jgn nk compare kn die dgn org lain
    klu kite da plih die..
    maknenye;;
    die adlh yg TERBAIk utk kite
    so,, bljr2 kwn2 utk menjadi setia..jujur..
    jube klu psgn kite xjujur n x xsetia dgn kite
    ape yg kite rase,,,,
    hmmmmmmm
    kpd kucing2 skalian..
    jujur la pd psgn anda...
    bg manusia yg x setia 2..
    jgn jd kucing cm yg INN citekan.. aminnn
    eheheheh

    ReplyDelete
  4. kalau kak elly la...

    ni situasi kalau tak pikir panjang...kalau kak elly tau dia curang (cite masa zaman bercinta dulu la)..kak elly mesti nak curang balik..biar dia tau..dia sorg je ke leh wat..

    tapi kalau pikir panjang...mintak putus je...wat pe kawan ngan org yg tak leh setia n jujur ngan kite...

    hehehe alhamdulillah...punya suami yang jujur n setia..mudah2an hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  5. Kak Elly:

    Kalo tym kte x pikir panjang tu,mesti kte nak balas balik kan ape yg dye wat kat kite tu...

    Baru dye taw!huhu~ =)

    Macam laa dye sorg je bole wat kan?

    Kalo tym kte pikir panjang plak,memang patut pon kite mintak PUTUS a.k.a BREAK a.k.a CLASH dgn org tu...

    Blom pon kawen dah KANTOI CURANG...ini kan plak kalo dah kawen nnt...

    Susah nak carik org yg bole berubah ni zaman2 camni...

    Syukur laa akak dikurniakan hasben yg penyayang,jujur,setia dgn akak...

    Inn doakan moga jodoh akak dgn hasben akak tu berkekalan wat slame2nye dan dikurniakan anak2 yg comei2... (^_^)

    ReplyDelete
  6. Violetless:

    Memang sgt geram + sakit ati kan bile kte dpt taw yg partner kite tu curang dgn kite kan?

    Lagi2 yg dah kantoi kat depan mata kite...

    Kalo dah bg peluang ke-2 pon masih tipu lagi,memang tiada esok buatmu lagi laa...

    Mudah2an kite dijauhkan laa dgn spesies manusia yg camtu...

    ReplyDelete
  7. Anonymous:

    Hye~

    Inn sgt stuju dgn kamu...

    Memang sgt susah nak carik org yg SETIA...

    Kalo ade pon seciput je bilangannya...

    Mudah2an kte akan ditemukan dgn insan yg SETIA + JUJUR + IKHLAS dlm idup kte ni...

    x kesah la partner ke ataupun kwn2...

    Susah jugak kalo ade yg kwn dgn kte ni x ikhlas...ble tym susah baru nak carik kte ni...ble tym dye senang,bkn kata btg idung...nak nampak lobang idung dye pon susah~

    ReplyDelete
  8. hikhikhik ye cik INN..
    tq ye..teruskan mendoakan akak kay..insya Allah akak juge akan doakan INN

    ReplyDelete
  9. Kak Elly:

    Insya-Allah...

    Mudah-mudahan...

    x sabarnye nak tunggu abes wat degree ni...

    Insya-Allah,thn 2011 abes blaja...

    Mane la tau kot2 thn 2012 dah bole mkn nasi minyak inn nnt ke...hihi!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...