TABUNG KAWEN LAGI

Showing posts with label Background Blog. Show all posts
Showing posts with label Background Blog. Show all posts

Thursday, December 16, 2010

Testing... Testing... 1, 2, 3 testing...

Salam dan hai semua. /hihi

.

.

.

inn tengah testing bubuh emotion icon kat entry ni.
Macam pantun yang kita blaja kat skola zaman dulu-dulu tu.


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan;
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.


Okay. Stay tune! +___+
Tata. Titi. Tutu. :)

/bye





p/s: Usaha tangga kejayaan!

Thursday, February 25, 2010

Saya budak baru belajar. Kalau salah tolong tunjukkan.

Salam dan hai semua~
Arini banyak benda baru saya belajar pasal nak chantek kan blog ni.
Tadi saya belajar tukar background untuk kali yang ke-2 +
Belajar camne nak buh divider kat blog ni +
Dan, yang terbaru...
Camne nak buh signature.
Thanks a lot to Edriena Hazelina & My Blog Makeover.
Atas tunjuk ajar tutorial yang diberikan.



Dan, inilah hasilnya setelah digodek-godek.
Taraaa.......
.

.

.

.

.

.

.
My signature;

Kini Telah Bertukar Wajah.... *BERTUKAR!!!*

Salam~
2, 3 hari ni saya tak sempat nak update cite.
Bizi dgn test EMG semalam.
Arini gatai tangan.
Dok tukar background + buh divider.
Baru reti buh divider.
Setelah blogwalking kat My Blog Makeover.
Banyak jugak info yang saya dapat.
Sesape yang nak chantek kan blog nya bole la terjah My Blog Makeover tu ye!
Tutorial dia pun mudah difahami.
Selamat mencuba~


Dan...
Kini blog saya telah bertukar wajah.
Sila la tinggalkan komen anda sama ada background ni ok ke tak?
Mana la tau kot2 serabut ke mata anda semua nak tengok.
Kalo tak, saya bertukar kepada background yang lama ataupun cari yang lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...